Störande...

Problem? Vi alla har dom.... wb william spetz
 
Mitt jobbiga problem är att såhär ser det ut med mitt hår + löshår. Fuck my life, nej men igår så fick jag fixa så att det inte syntes, jätttejobbigt för om jag fixa det så att det såg bra ut, så syntes de såhär fult en minut efter. Jävligt jobbigt, någon som har nått tips eller nått? :O 
Så idag går jag med toffs, haha! ;)
 
Meeeen jag måste fan säga att Emma Spetz och Jakob Olsson är det gulligaste paret på jävligt länge! Såg dom igår i skolan, faaaaaan va söta!!!! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emmaa ♥

Haha aw, tack igen. Gullunge! :-D

Svar: haha lungt!! :D
annie lundbohm

2012-08-21 @ 16:12:08
URL: http://emmaelinlouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0