Sovdags

Nu har jag testat den bungy jump grejen, fan va kul det va :$ tog ett bra tag innan jag vågade att göra en volt hahahah...  så spelade vi världens längsta minigolf, fast orkade inte spela hela så. Men faaaan vad jag har ätit, ångest ska banta som fan när jag kommer hem, eller inte höhö.. Nej men ibland kan de va skönt att unna sig saker! :D
 
Haha mamma o jag va nyss uppe vid toaletterna o tvätta ansiktet osv. haha bacillskräck till 1000! Fan va äckligt det är asså.. nej usch :( Längtar till att få sova i son egna säng, fan va gött!!!!!
Nej nu ska jag sova, vi hörs imorgon lovers and haters, kiss godnatt! :D
 
 
hahahaaahhaaha mongobild, nej godnatt orkar inte 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0