Snart helg!

Nu precis kommit ur duschen, testade den nya hårinpackning så ska se sen när håret är torrt om det är rakt, vad tror ni? ;) 
 
Så fort jag har bloggat klart nu ska jag sätta på en ansiktsmask, scrub osv. Sen efter det ska jag storstäda på mitt rum. Kanske låter som att jag städar hela tiden på bloggen men då plockar jag bara upp det som ligger p golvet.. Så nu ska jag dammsuga, gå ner med massa glas som står här upp, vika kläder i min byrå för där är det kaos + lite annat! 
 
Hade ju showbiz förut, skönt att va tillbaka! ;) Tänker inte avslöja vad vi ska göra, det kommer bli jättegrymt! Jag, Irma och Rebecka (tror jag) är "ansvariga" för sminket, vi ska beställa osv. Men vi ska ändå vara med i showen! Så det blir jättebra!! :D 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0