Skitsnack

Är det bara jag som hatar folk som säger t.ex "man snackar inte skit om sin bästavän" men sen gör det själv?!? Blir irriterad som fan, det är inte många jag litar på asså.
Tänk att det finns sånna äckelpersoner som går bakom ryggen om en, snackar skit till andra och tror att man fan inte får reda på det. Tror alla tjejer någon gång har snackat skit, ellerhur?
Jag har också snackat skit. Men det är en jävla skillnad om man snackar skit om en som man inte känner så bra men man snackar inte om en kompis som man står nära. Har också gjort det, tyvärr :( Fast jag gör inte det längre, för det är fan inte snällt....
 
"Lita inte på någon för den du litar på litar också på någon annan" Så sant....
Men jag tror skitsnack handlar om avundsjuka, haha. Ska sluta bry mig om dom som snackar och förstör för andra, dom försvinner i mitt liv...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: gossip girl

RIGHT! BITCH IM WITH YAA

Svar: haha! hon är ju ingen riktiga vän, faaaaalsk............... -A
annie lundbohm

2012-08-10 @ 23:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0