Så glad

Åhhhh, ni skulle vart där när vi hämta älsklingshunden. Först blev hon skitförvånad när hon stog i dörröppningen och stog några sekunder sen sprang hon i full fart mot oss, aaaw :') Blev så glad, saknat henne asmycket.... Dock luktade hon inte gott, haha fyfan... Jaja så söt! 
 
Nuuu ska jag fixa lite grejer, sen ska jag sova typ. Ska upp 8 imorgon så får lägga mig tidigt för annars kommer jag dö imorgon. Ska bli så skönt att sova i sin säng nyduschat, bästa som finns! Imorgon ska jag inte göra något speciellt alls, bara vila upp mig inför skolan sö! :D Godnatt på er bojs änd görls, vi hörs imorgon som vanligt! :D
 
Duckface mi mamut, hahahah ser förjävlig ut, men jag bjuder............. 
 
haha undrar vad hon kollar på? ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0