Rummet är snart klart!

Har målat idag, det gick rätt fort. Men fan va jobbigt det är, ska aldrig mer måla om mitt rum nu, haha.... Om en timme är färgen typ nästan torr, då ska jag ta bort all tejp + pappret som ligger på hela golvet. Sen ska jag damsuga och fixa så det går fort att flytta möblerna imorgon. Är så glaaad!! :D Blev precis som jag ville (a) Ni ska få bilder så fort det är klart, men ni kan kanske få en sneak peak sen ;) 
 
Nu sitter jag på Lisas rum, dunkar musik och ska snart dra ner och käka! :) Senare ikväll har jag dejt på rasta, ska träffa Irma för vi har en del att prata om. Sen då? Ska göra det vanliga, se på gg! ;) Så måste jag färga min ögonbrynen + ögonfransarna också, får göra det efter maten typ, kanske en ansiktsmask när jag är igång också! ;) + måla mina fötter, ska köra på bling igen haha ..... :D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0