Resultat

Hej på er!
Har nyss sett på robinsson, strandard haha! Fast det går inte imorgon :/ Bara måndag till torsdag..

Ja, vad händer imorgon då? Följer med Irma hem efter skolan och sover över där. Mys. Vi ska se på massa filmer o göra det som vi brukar göra. Dvs. måla naglarna, haha varje gång nästan!! Men det är snyggt med målade naglar!
Nästa gång jag ska måla tårna ska jag göra fransk manikyr, som kissie!;) Nej men det va ju faktiskt fint :)

Hårinpackingen va bara en bluff :(... tänkte nästan de, det är så med allt nästan ju! Det står att det hjälper mot de o de osv. så är det inte alls bra, tycker det är dåligt att dom gör det BARA för att tjäna pengar. Dålig bild men ni ser att det inte är platt typ iaf!;)

Nej nu ska jag spela, sen dejta kudden min, hörs imorgon som vanligt!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0