Packat klart

Så nu har jag duscha, städat bilen och nästan packat klart. Har bara liite kvar!:D Nu har jag lite tid att göra tidsinställda, känner mig stressad. Hade ju kunnat göra det i bilen men jag vet inte om det funkar att internetdela till denna datorn, men det måste det ju göra??
 
Sen ska jag med mammi och handla som sagt och efter det har jag mycket tid kvar. Ska fixa det sistagå ut med hunden tänkte jag! Vi ska ju lämna henne idag innan vi åker :( Fy vill inte...... Men sen när vi ska hämta henne på lördag kväll så kan jag tänka mig att hon kommer att vara överlycklig, aw :) 
 

Kommentarer
Postat av: isabellaaa

haha, klart du kan internettdela med macen... :P

Svar: hahahah bra!
annie lundbohm

2012-08-16 @ 12:46:41
URL: http://helenaisabellajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0