ops..

Kom nyss hem för jag vart hemma hos en kompis här i tanum, så jag har inte hunnit blogga mellan de.
 
Har ni sett worn turn filmerna eller? Gör inte de, fyfan vad vidriga, har sett 1:an och 4:an, ångrar det, kommer få mardrömmar typ :( Denna kvällen sög ju, jag gillar inte räkor, eller jag fick i mig typ 5 st, sen levde jag på bröd, höhö.. Men dom senaste 2 timmarna har varit jättebraaa! :D 
 
Imorgon vet jag inte vad som händer, hade tänkt att städa övervåningen här för det är så mycket saker här... Vi ska sätta upp sånna "rulldörrar" vet ni vad jag menar? som en garderob typ, eller ulf då ska de då men det gör han aldrig så alla saker står här uppe, lådor, kläder, asså allt möjligt! Så ah, tänkte fixa så det ser lite bättre ut typ, haha ser kaos ut....
 
Men ah, nu ska jag läsa bloggar eller nått, ska inte lägga mig för tidigt och ligga utan att kunna sova, måste börja lägga mig senast 2 om jag ska kunna lägga mig på skoldagar, för det va redan en plåga att gå upp halv tio idag! :O
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0