Nu kör vi på en frågestund

 
 
Fråga vad ni vill! Jag fixar så att frågorna kommer upp i helgen när jag är borta. Ska till skara sommarland haha (a) Från torsdag kväll till söndag morgon, åker med för sara o alices skull, typ, eller? ;) Haha nej men det är säkert tvärkul där, va där en gång förra sommarn men kommer knappt ihåg haha :D
 
 
Men det ska bli kul, dock så vet jag inte om det finns wifi där, om inte så är jag körd. Får bli törra mobiluppladdningar.... Nej men ska fixa massooor med tidinställda, eller iaf minst 4 per dag, så ni har nått att läsa ;)
 
Men nu ska jag inte prata om det, ställ en jävla massa frågor nu, ni bestämmer själva om jag ska svara i en videoblogg eller om jag ska skriva! :D
 
 
 

Kommentarer
Postat av: muppen

dina aaaaaabsoooooluuut bästa vänneer?? ;3

2012-08-15 @ 18:08:27
Postat av: issa

kan du visa sprickan på din mobil lite tydligare ?ska du laga den ?
vart gör du dina bilder ? tex. godmorgon
när fyller du år ?
vart kommer ditt löshår ifrån ?
vad kostade jackan du köpte ?

grym blogg! :)

2012-08-15 @ 18:40:54
Postat av: privat

oskuld?
Vilka har du kyst/hånglat med?
Vikt?
Är du nörjd med din kropp?
Bästavännerna?? eör ee de bara ¨I¨ ???????
LOVE YOUR BLOOOOOOOG ANNIE<3

2012-08-15 @ 19:35:52
Postat av: ebaaa

1. vad heter dina närmsta vänner?
2. vem var den senaste du hade ett förhållande med?
3. kan du göra en video hur du sätter i ditt löshår? :d

ÄLSKAR DIN BLOGGGG, och svara i videoinlägg 8D<333

2012-08-15 @ 21:37:05
Postat av: hemlig

tycker du att du är snygg?
vad kostade din dator? är du bortskämmd?
heter din hund "hunden?"
har du druckit någon gång och har du rökt någon gång?
är du en bitch?

2012-08-16 @ 15:18:57
Postat av: gh

kan du visa i ps hur du gör sånna bilder?
vad heter du på instagram?
vad va det roligaste du har gjort i sommar?
kan du göra en sminkvideo när du visar hur man gör smook eye el ngt liknade? eller ett inlägg om de

kram :)

2012-08-16 @ 15:34:44
Postat av: sanna

varför har du inte jobbat iår?
vad heter dina bästavänner?
vem ska du utomlands med nästa år och vart ska ni åka?
är du bra på att måla naglarna med olikamönster oså?
vad äter du på en dag?
tränar du?

2012-08-16 @ 15:47:05
Postat av: anonym

bästa sminktips och hårtips?
vad har du för parfymer?
hur ser din "sminkhörna" ut?
är du nöjd med dig själv?

2012-08-16 @ 15:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0