När kommer alla höstkläder in????

Bara jag som tycker den är snygg?!?! Vill ha den, dock kostar den 600 kr så får tjata lite på mamma... behöver en ny jacka för jag har typ bara min utslitna skinnjacka... :( 
Men jag tror denna jacka är mycket snyggare i verkligenheten än på bilden, den är nog skitsnygg! Vill köpa den nunuunu, måste in snart asså... 
 
Vill bara att alla butiker ska få in höstkläderna!!! Gina har ju fått in liiiite men typ hm och bikbok har jag ingen aning om... Behöver köpa allt!! underkläder, tröjor, jeans, kofta, mjukiskläder, skor, smink....... MÅSTE fan börja kilppa gräset 2 gånger i veckan + städa bilen så jag får pengar!! :O Alla mina har ju försvunnit typ... har kanske bara 500 kr ??? 
 
Funderar på att göra ett asbra kap och köpa fransskorna + fransväskan, sjuuukt snyggt ihop?! + den jacka haha.... massa smycken osv.........
Haha fast nu ser det ut som olika färg ju, men aja.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart kommer väskan, skorna och jackan ifrån? Kram!

Svar: väskan från missme.se, skorna från monella.se och jackan från gina! kram
annie lundbohm

2012-08-10 @ 14:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0