MItt rum är kaos

Alla möbler än inflyttade till mitten typ, känns jättekonstigt xd Mamma har spacklat åt mig, eler halv rummet iaf, sen ska jag slipa kanterna på tapetrna, men det gick inte så bra när jag skulle testa så någon annan får göra det. 
 
Kom precis hem från Grebbestad, har köpt färg sörru! ;) Vi blir klara imorgon, kanske beror på hur snabbt färgen torkar annars blir jag klar på fredag! :)
För imorgon så fort så möjligt ska jag och mamma slipa, o sen börjar vi måla färsta lagret med färg så kanske hinner vi måla det andra också på kvällen. Hooopppas! Detta går ju fasen riktigt fort, jag trodde att det skulle ta ne månad typ haha?
Men det är skiiitbra, vet hur jag ska ställa möblerna nu, och gahh vill inte vänta!! (a) 
 
Vi ska till IKEA någon dag också, ska köpa lite grejer. Typ hyllor, ett till soffbord, så ska jag ha korgar där jag kan ha mina grejer till smink, hår osv. Ska köpa speglar också, och tavlor om det finns, yeyeee :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0