Lördaaag

Tjaaa! Vaknade klockan 9 idag ?!! Det var fullt ös hemma eftersom alla skulle ut på sjön, happ.... Kunde inte sova, för min låtsasbror är här och han sov på mitt golv och han gick ut och ut ut och in 24/7 så det var rätt störande... Så fick jag damp på Lisa vid 7 på morgonen av att hon skulle in i mtt rum och leta efter plattången eftersom hon skulle till liseberg idag, vill också dit ju :( 

Väntar på att Sanna ska vakna, vi ska till stranden. Är asvarmt ute, härligt! :D Ska gå hem till pappa vid tjugo i 4 sen ska vi till hamburgsund.... så tråkigt, Lisa ska ju inte ens med så det är jag, pappa min faster och min kusin, yey! -.-' Längtar inte... Men är där typ 2 gånger om året så ah... Men nu ska vi inte vara så negativa det är varmt ute vää! :D
 
Haha jag hade så tråkigt förut, så nu är jag fan färdigpackad och allting och hon ligger och sover... Sa att hon skulle ställa klockan men tror inte hon gjorde de, suck........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0