Längtar hem...

Sitter i stugan, och fryser som in i helvete!!!! Har precis dragit på mig tjocktröja och mjukis, faaan va kallt det är! :( Vaknade 10 i 7 (!!!!) och kunde inte somna om, försökte en halvtimme men det gick inte.. Håller på att kissa ner mig, men jag vågar inte springa upp till toaletterna ensam ju! :O Lisa och sara sover, så jag vill heller inte väcka dom :/ 
 
Gjorde ett tidsinställt till igår som kommer upp vid 10, hehe duktigt jag är (a) Nej men nu har ni inlägg inför dagen, ikväll ska jag visa hur stugan ser ut tänkte jag, den va ju inte så fin som jag trodde att den va... HAHA! Dom nya röda stugorna ligger längre bort och våra så långt bort man kan komma så vi åker bil till sommarlandet hahahah. Är astaggad, heehhehehehehh!!!:D 
 
Dom andra ska upp halv 9, så det är bara en timme kvar så! Eller dom är säkert redan vakna fast dom tror att vi sover så väntar med att väcka oss ;p Är tvärhungrig också, + att det låter något utanför..... Ska väcka någon nu, hoppas ni ligger och sover nu! Ciao :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0