Kvällen

Ikväll har jag vart med Irma, vi har tagit massa kort och gjort dom blev tvärsnygga! :D Vi, eller jag haha redigera dom så det blev som "tumbrl" bilder eller vad fan man ska kalla de, är inte färdig än och kommer nog sitta ett tag till, så jag lägger ut dom sen eller imorgon! Dom blev verkligen skitsnygga, gaaah! ;) Vi ska göra en tröja av dom ;) Vi vill att det ska se ut ungefär som den bilden nedan! :D
 
 
Imorgon ska jag upp tidigt, igen... Ska till frisören halv 10 så ingen sovmorgon här inte! Går upp ca. kvart i 9 tror jag, så hinner jag med allt! :) Ska bli skiiiiitvarmt imorgon så jag kommer vara på stranden hela dagen hehe. Men det är ändå skönt att jag ska klippa mig såpass tidigt för jag har ingen tid att passa på eftermiddagen, skönt att få det gjort och ha en anledning till att stå upp tidigt! ;) Vi hörs imorgon guuys, kisses ;D 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0