Kortkortkort....

Godmorgon sunshines!
Kom nyss hem från frisören, har ju fan inget hår kvar... Ska börja använa löshåret på heltid haha!! Kan inte ens sätta upp det i en bulle, knappt en mellanhög toffs. Fast allt slitet är borta nu och det känns tvärgött! Före/efter bilder kommer sen kanske ;)
 
Ska packa väska till stranden nu, sen ska jag sätta i löshåret haha, fast jag tar bara den med fyra och sätter i så kan jag göra en bulle, ska ända inte bada håret, tror jag... Om jag ska det så tar jag ut det ;)
Fast man kan väl bada med löshår? Vet inte skitsamma, ska ända tvätta det på söndag innan skolan haha! Fan att jag inte va hemma på lördag för då kunde jag lägga det i en hårinpackning över natten så skulle det vara som nytt, aja...
 
Vi höres senare, kissssss<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0