Jag orkar inte!!

Gaaah, blir galen av sitta hemma. Har legat i min säng och grejat med mobilen i typ 2 timmar nu! Nu ska jag måla mina naglar, sen frågade mamma om jag ville gå med henne ut med hunden, så då sa jag ja. Fast egentligen orkar jag inte men det är bättre än att inte göra någonting alls, haha! ;) 
 
Imorgon ska jag komma på något att göra, funderar på om jag ska ringa en kompis om jag inte har varit med på länge, får se hur jag känner mig imorgon. Saknar skolan lite faktiskt, asså inte plugget o de men att ha något att göra om dagarna, träffa alla kompisar osv. 
T.ex tyskan kommer bli jättejobbig, för jag kan "hej jag heter annie, jag kommer från sverige och jag bor i tanum, hejdå" Det är typ det ändå jag kan?? :( Sen är det dom jävla verben också... Men jag är inte den ändå som kan lite, hela gruppen faktiskt, Wolfgang sa att vi va den gruppen, som han har lärt minst i sjuan under hela hans tid som han har jobbat där, YEY??! NEEEJ, blääää....
 
Daaagens, haha fint


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0