Hungrig...:$

Nu är jag hungrig, igen... Vill inte leva.
När jag kom hem nu så va mammas kompis här, ni vet Gita som stog i cafeterian på tark? Aja, hon skämde ut mig och Lisa genom att säga pinsamma saker som hon hade sett på facebook, hahahah...
 
Idag va skolan bra! Imorgon ska vi vara på hedevallen, eller sparvallen som det nu heter vilket är jättestörande, det kommer alltid att heta hedevallen för mig iallafall! ;)
Vi börjar dagen med film, mentorstid, lunch. Jag och några kompisar ska dra till Tanums pizzeria och ätaaaa, tvärnice, längtar typ (a) Nej skoja... Men dom har världens godaste sallad där ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
 
Från klockan tolv så ska vi vara på hedevallen resten av dagen, ska bli kasst väder så det ska inte bli så kul. Alla ska springa 2000 m och kasta någon grej. Tagga........ Ska springa 100 m också, hahahah skjut mig. Stackars min klass som har mig! ;) Friidrott är det tråkigaste jag vet, nästan iallafall :p
 
och ja, jag sitter på golvet 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0