Helluuuu

Bytte kläder direkt när jag kom hem, haha jag gör alltid det. Till mjukiskläder ofc ;) Hatar att typ ligga i sängen med datorn och ha på sig jeans, smycken o allt dedär, hehe.. (a) 
 
Skolan va helt oook! Början på dagen är bäst, för då har vi hk, sen 15 min rast sen en kort engleksalektion på 50 minuter seeen lunch, så det är asgött! Fast sen har vi 2 långa efter varandra så avsutar vi med tyska! :D 
 
Ikväll händer det ingenting, ska bara ta de lugnt ju! Fast vill ni veta en konstig sak? Igår och idag har jag ätit exakt samma frukost, igår åt jag mer i skolan och va skiiithungrig när jag kom hem, idag så åt jag myyycket mindre och va inte alls hungrig när jag kom hem?! Fast va hungrig i skolan en stund, sen gick de över ;) Men det va lite
seeepe.
ld
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0