Hej allihopa...

Har inte bloggat så mycket idag, direkt när jag kom hem så hoppade jag i duschen. Hade i hårinpackning som fick va i typ en halvtimme sen åt jag, eller lite iaf, hade ingen matlust idag. Vart väl för jag åt någon kesogrej, som va skiiitgod innan efter Hedevallen ;) 
 
Sen kom Irma hit, vi pääääste och nu cyklade hon hem. Vill bara säga att jag älskar min bästa mamma och min bästa irma! <3 Nu tänkte jag ägna 40 min åt att plugga, lite iaf... Har musikprv på fredag eftersom vi aldrig gjorde något prov i sjuan, yey... Nej men det är inte så svårt tror jag! ;)
 
Har ingen blogglust hellre, orkar inte... Är tom, vet inte vad jag ska säga. Vi hörs imorgon, rörigt inlägg men ah är jävligt sugen på godis så ska fråga mamma om hon vill åka tilll affären, haha vill inte leva hejdå
Och ja det är wendels papper, för mitt va borta så koipera håkan efter hans häft osv ;)
 


Kommentarer
Postat av: Emmaa ♥

Det där provet är nog det enklaste provet genom hela högstadiet! Sjukt chill :D
Kram!

Svar: asså är det de? gött!!:D
annie lundbohm

2012-08-30 @ 18:08:57
URL: http://emmaelinlouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0