Heeeeeej!

Har försökt jättelänge nu att blogga, men det går inte!! Så jag har inte haft tid förens nu att sitta vid en dator:)
Idag har vi hunnit med att vara på sportshopen, hur mycket folk som helst!! Vi kollade runt och sen så fikade vi typ:) Efter det har jag eller vi att hinna med att duscha, blåsa håret osv.
 
Vi ska nämligen på biiio! Gissa vilken? Batman såklart ;) Hihihihi! :D Vi ska åka härifrån vid halv 4, för vi ska käka med pappa och min syster på resturang innan, lyxigt! :D Så det kommer att bli jättekul! Filmen är 2 timmar och 45 min, nästa 3 timmar, gaaaah! Längre än harry potter filmerna ;) 
 
Nej nu har jag inte tid att blogga, FÖÖÖÖRLÅT för uppdateringen!! :( :( :( Tar igen det nästa vecka, lovar.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0