Hårinpackining

Har nyss sett på robinsson, händer hu inget nu i början, segt -.-....

Mamma och Lisa hare iallafall varit i ua idag för Lisa va hos tandläkarn, så åkte dom till torp, men de va ju kul att veta? Men det jag skulle komma till va att jag eller lisa och jag fick 2 nya hårinpackingar.
Dom verkar vara asbra! Tänkte testa den lila imorgon, det står att den gör håret rakt i 24 timmar.... Tror dock inte på att det håller 24 timmar men några iallafall.
Ska hoppas på det bästa, det luktar otroligt gott också!

Det åskar också ute, hur fan ska jag kunna sova sen? Åska är det absolut värsta som finns :( Men ah, godnatt bloggen <3 Hann bara göra ett tidsinställt, men de får gå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0