Har ett utbrott nu asså...

Vaaaarför härmar folk andra?!?!?! Har dom fucking inga egna ideér eller? BLIR GALEN! Och nu har en person börjat härma mig tydligen, får PANIK! Ett inlägg till som den har härmat mig, då tänker jag skriva till den personen och få ett utbrott på den, blir så arg!!! Asså ni anar inte....... 
 
Tänk att ni skriver ett inlägg, som DU har kommit på själv, sen någon/några dagar senare kommer det upp på en annan blogg, och man vet att personen läser min blogg för jag känner den ganska bra.... SÅHÄÄÄR ARG BLIR JAG! Fan kom på egna grejer, du kanske vet vem du är eller? Blir tväääääraaaarg!!!!!!!!!!!!
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men ta det lugnt tjejen?! du har väll härmat någon, någon gång också eller? :)
ta det som en komplimang istället för att bli arg och peka fuck you och säger "du vet kanske vem du är"! :)
tror att personen inte vill något illa. peace

Svar: är lugn, överreagerade kanske, men va sur för den stunden.
annie lundbohm

2012-08-17 @ 21:50:00
URL: http://nattstad.se/jennyjohanssonn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0