Haha skillnad...?

Mammas converse är skiiitvita jämfört med mina! Kom på det igår, mina är jätteeeeesmutsiga ju.. :( Fast ioförsog har jag andvändit mina tusen gånger mer än mamma! Använde dom första gången på Liseberg så efter det var dom liiiitie smutisga :p
 
Kommer ihåg när jag precis hade köpt dom och sa till mig själv att dom aldrigaldrigaldrig skulle bli smutsiga! Haha hur gck de då? Efter sommarn ser dom skitfula ut... Men man kanske kan tvätta dom i tvättmaskinen!? Vad vet jag, får fråga mamma sen. För man kan väl inte typ tvätta dom med tvål o vatten? 
 

Kommentarer
Postat av: Emmaa ♥

Tvättade mina i tvättmaskinen och det funkar utmärkt! :-)
Kram

Svar: Okej tack! :) Kram <3
annie lundbohm

2012-08-21 @ 16:09:52
URL: http://emmaelinlouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0