Haaks

Det var det roligaste på länge! Fast vi va där lite tidigt, nästa år så kommer vi typ vid halv 9-9, för innan var det astråkigt xd Men vi ska dit nästa år, och nästa igen osv. För de va sååå kul!!
 
Först, stog vi längst fram i mitten, men i slutet stog vi 2 m längre bak på kanten, haha gaaalet va folk va fulla och gaaaalet va folk trängde sig fram?!! Jag blev så aaarg på sånna så jag putta tillbaka 24/7, haha...Vi stog där med händerna i luften och dansa, haha så kul! 
 
Träffade några från h-sund också, eller alla dom stog framför oss typ så ah! ;) Så vart det en asäcklig gubbe (?) typ 40 år som stog bakom mig och Irma och tog på oss?!? Euuuuwww, så vi sa ju till han men så fortsatte han, så äcklig -.- Sen var det några jättesnälla killar som stog bakom oss, haha dom bara, "vi hööör inte", haha så kuuuul! ;) 
 
Gästartisten var någon Jessica Andersson, vet inte vem det är men hon vart bra, på en låt hon sjöng skulle alla sätta på ljus på sin mobil och hålla mot scenen, när vi vände oss om såg det ascoolt ut, har bild på det :D
Sen kom mamma och hämtade oss runt 12 kanske, så käka vi på flintas, haha.... Så åkte vi hem och la oss direkt, jag var skittrött.... :D Nu blev detta lite långt men hoppas ni orkar läsa, för nu ska jag spacklaaaa ? :D 
 

Kommentarer
Postat av: irma

TACK FÖR VÄRLDENS BÄSTA KVÄLL BÄSTA <3

Svar: TACK SJÄLV?!?!?!?<3
annie lundbohm

2012-08-01 @ 14:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0