Godnatt typ?

Godnatt, och förlåt. Säger förlåt typ varje dag men ah.. Det händer väldigt mycket nu som tar en massa tid, är inte på humör så ofta. Är arg och grinig, fast förut va jag jävligt glad, som ni kanske märkte:)

Idag så har vi inte gjort så mycket, vi sket i b-hallen för vi orkade inte så vi gick hem till Irma istället, hjälpte till o bära lite för hennes syster ska flytta ut i stugan:)
Sen började vi kolla på en dålig film, eller ah, jag kollade inte för jag sov nästan. Såååå trött!
Vill att det ska bli imorgon.. :( Är taggad till tusen!;)

Nej godnatt, xoxo gossip girl.. Saknar gossip girl, måste se 5 säsongen, innan jag glömmer allt. Chuck and Blair <3 Blair and Chuck <3 Började gråta... Skojaaa, eller
Smittar ner irmas säng nu med mina sjulbaciller, är jätteförkyld :'( Vill inte leva, min näsa är jättetät! Hoppas jag kan få lite sömn iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0