Godnatt...

Har vart hos irma i några timmar nu, haha förut så spelade vi in massa tusen filmer, bla. när vi sjungde, eller ah sjungde o sjungde vi lyssnde på eminem så ;) Sen också när vi använde askonstiga effektgrek sak på min dator, haha dööör! Vi va påväg att lägga upp det här... Men det gjorde vi inte haha:p

Imorgon är det bara en vanlig skoldag, är verklige taggad på prooov. Kanske bara för ja kan allt?;) Är så glaaaaad gaaah!

Juste har ett "möte" imorgon också, och pappsen frågade om jag och Lisa ville äta med han imorgon. Jag vill gärna men Lisa skulle va med någon kompis eller nått, ah får se hur det blir med det.
Annars äter j själv med pappa, ska ju troligsvis sova hos han på lördag så kanske sover hos han imorgon också?... Ah får se hur jag gör :)

Har ni sett denna bilden på min hund eller? Haha sitter o ler för mig själv, så söt! Valp o grejer :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0