Godmorgon

Drömde väääärsta mardömmen inatt, fyfan asså... Jag drömde om wrong turn filmerna, jag och min syster var "offrerna", guuud vad hemsk det va. Vaknad klockan 7 och jag va för rädd för att somna om, trodde helt seriöst att dom skulle komma vilken sekund som helst.. :(
 
Idag så är det ju fint väder? Har inte kollat men det står de hehe... Hoppppas jag kan sola, har ingen färg kvar nu, de suger. Men vad ska man göra när det aldrig är sol och man inte vill lägga onödiga pengar på solariumet... 
 
Vet ni?? :D Mamma tackade ja på jobbet på westcoast, så hon ska börja "ha hand om cyklingen" eller ah, hon är instruktör på spinningen,  hon börjar i september och då kan jag också vara med, även fast jag är för liten för att ha gymkort. Kuuul! :D vaknade btw idag av att hon cyklade på spinningcykeln som står på övervåning utanför mitt rum, mindre kul men aaaah! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0