Godmorgon

Vaknade halv 9, vi somnade astidigt igår, någon gång mellan halv 11-11 men vi va tvärtrötta för vi hade sett på film.
Den hette the Cafe eller nått. Filmen va väldigt konstig.. Allt hände i cafe'et, men den va lite bra faktiskt, annorlunda handling!:)

Idag så vet jag inte vad som händer, det verkligen ööösregnade imorse. Äckligt väder, men det är gött att vara inne när det regnar ;)
Känns rätt gött nu att jag pluggade igår, är ikapp med matten för vi skulle vara på s.14 så vi räknade halva den, så kan jag engelskan, nästan tyskan och no:n kan jag allt skitbra!
Vi har fysik nu och det handlar om gravitation, allt jag läser fastnar i mit huvud för det är kul tycker jag, älskar rymden o de! Tääänk att åka ditt, fyfan va coolt. Min dröm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0