Fransar

Det är så galet snyggt men t.ex fransväskor, fransboots, ett flätat band i pannan. Typ "hippie-stil", nej men det är skitsnyggt tycker jag! Om man inte har ett flätat band, så kan man ta en bit hår, fläta och lägga över i pannan. Kan visa bättre bilder senare, det blir ett jättebra resultat! Dock har jag inte testat på mig själv, satt igår kväll och kollade på hår och smink-videor och då kom det tipset upp ;)  Men ska  försöka visa bättre bilder seeenare som sagt! :D 
 
Ett flätat läderhårband kan man köpa på glitter vet jag bara, finns säkert någon sida på internet också :)
 
Fransväska kan man köpa på http://www.missme.se/ , juliahofsweden tipsade om den sidan och fransväskorna där va riktigt snygga!! :D Min favorit är den svarta ;)
Snygga fransboots, kan man köpa på http://www.monella.se/, dom ser ut såhär. Det är också snyggt med svarta, eller e ljusare brun! :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0