Förlååååååååt

Har erkligen inte hunnit blogga förens nu, kom precis från duschen sö! 
 
Igår balla det ur som fan, min mobil sprack IGEN!!! Fan braaaa annie, fast det är bara en liten längst ner men ändå? :( Har bara haft den några veckor sen jag fick tillbaka den.. :/ Om ni undrar vad som hände så va det att jag satt ner på berget, så gled den ur handen så bara sprack den, det va typ 30 cm till marken så det var lite surt :( Jaaaja, shit happens! :D
 
Sov hos farmor med Irma, vi vaknade båda tvp runt halv 5 och vi va skiiittörstiga och gick ner och drack vatten som smakde bajs, hatar vatten på morgonen.... Så sen va vi aaaaspigga!! Vi låg vakna till halv 6, en stund funderade vi på om vi skulle inte somna om och starta dagen liksom, men jag lyckades somna om, men irma sa att hon hade halvsovit ända till nio då jag vaknade...
 
Hände massa igår som vi ångrar :( det va kaos...
Hahha kommer iaf ihåg att jag åt glass innan jag åkte hem men allt va ju stängt för det va krogbus+att de va söndag, gissa hur haha? ;) asså jag åt sån riktigt glass, jaja ni fattar ändå inte D:
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0