Det gick asbra

Hunden va jätteduktig, hon fick 2 godisar så tog vetrinären sprutan och hon reagerade inte ens, haha va en sån lättnad för jag hörde att hunden innan gnällde och grejer, usch stackarn... 
 
Iallafall så åker vi imorgon kväll, om jag inte redan har sagt det. Så jag ska packa imorgon och så, jag och Lisa ska få en egen stuga ( YES ) Tar med mig datorn ofc så kan blogga på kvällarna, kollade om det fanns ett wifi där men det verkade inte så, men tydligen hade mc donald's ett wifi som inte va så långt därifrån, haha! Annars kom jag ju på att jag kan internetdela med mobilen så det ordnar sig. Ska FÖRSÖKA ta massa bilder, men jag har ju liksom inte med mig mobilen när jag badar hehe... Men ska allt se till att ta bilder! :D 
 
Nej nu frågade mamma om jag kunde hjälpa henne med maten, så ska dra mig ner.... Är tvärhungrig....
Ikväll ska jag sitta och göra massa tidsinställda!! :D Har massa ideér, eller några inlägg som jag ska skriva och fixa så ni kommer få en massa uppdate!! :D 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0