Dagens utbrott

Kom äntligen hem för en stund sen. Men det gjorde inte saken bättre för alla mina lådor till min byrå va öppna, 2 av mina bh-ar låg utanför mitt rum och min dator va på. Jag blir så jäva fruktansvärt arg. Min låtsaspappa barn va här i helgen, han har inte alla hästar hemma i huvudet om man säger så. Han har vart inne på mitt rum och rotat och tagit i mina kläder o allt.

 

Jag blir så jävla äcklad, jag ska slänga ALLA mina kläder i tvätten, asså ni fattar inte. Ni kanske vet vem orvar jaktman är som är så jobbig och skriver till allt och alla. Det är han som va här i helgen när inte jag va hemma och mamma jobbade och då ser inte Ulf till att han ska hålla sig på nedevåningnen, asså jag blir så jävla äckelfittarg, ni anar inte hur arg jag är... Sen ska jag tvinga någon att städa mitt och lisas badrum, fyyyyy äckligt.

 

Vi hörs fan senare när jag har packat upp, städat och gjort mig fräsch. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0