Dagens planer

Idag, än så länge har jag inte gjort någonting typ, Marcus va här ett tag förut bara. Senare vet jag inte vad jag ska göra, det är galet varmt ute?! Fast det inte är någon sol, funderar på att gå ut och gå, kanske ;) Är fortfarande trött sen igår, längtar redan till ikväll så jag kan sova, hehe..
 
Imorgon ska jag kaaanske åka till nordby med mamma, ska kolla på jacka sö! Mamma sa att vi typ skulle åka om det inte va fint väder, men jag hoppas att det inte är fint väder för jag har inte tid någon annan dag innan skolan börja för till helgen ska vi (kanske haha) åka till malmööö och träffa några vi känner, världens snällaste familj! Dom va våra grannar när jag bodde i fjb, fast nu har dom flyttat och vi med..
 
Sen ska jag hinna med att göra andra saker, hade börjat planera en sak men tror det skiter sig om jag ska till malmö, men det kommer ju fler helger så! :D
 
gammal bild, eller nästan gammal haha
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0