Dagens hiss/diss

- Subway surfers, haha så kul! :O
 
- Fruktsallad, gurka o dipp, nyttiga grejer istället för godis! ;) Haha vet inte hur många gånger jag har sagt att jag ska ha godisförbud så har det inte ens hållt en vecka, haha suck.
 
 
- Folk som säger en dålig sak om något/någon och nästa dag gör den saken som va dåligt, hänger ni med eeeeller? 
 
-Tröjor som är långa bak och korta fram, jag tycker att det är så fuuult!! Gina har ju fått in några stickade sånna tröjor har jag sett. JAG tycker ej att dom är snygga. Men smaken är som baken - delad ;)
Men det finns säkert såna tröjor som är snygga, men har inte sett en sån snygg tröja än så länge :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0