Dagen

Heeeej på er!! 
Är galet glad för skolan gick asbra! Fast blev dock jävligt uttråkad för att få massa tusen info grejer dom två första lektionerna, eller först mentorstid, sen skulle vi haft idrott men då va vi i klassrummet ist, sen lunch, studiepass, va med mentorerna IGEN, seeeen rast + svenska. Så jävligt segt i början haha!
 
Schemat är sämst, som jag sa förut. Tvärjobbigt för den längsta rasten är 40-45 min, vilket är tvärtörrt. Men mellan varje lektion har vi 15 min raster så de är lite gött :p Så har vi korta lektioner, 50 min! :)
 
Och förlåt för att jag inte har bloggat förens nu för jag kom hem, gick ut med hunden och åt för jag va tväääärhungrig....... Heheheh, ska fixa tidsintällda till imorgon, haha glömde helt bort det igår! :$
 
Haha bästa sättet att få henne att bli trött är att jag står många meter bort från Lisa så ropar jag på hunden, så kommer hon, sen ropar Lisa så springer hon fram och tillbaka, haha!

Kommentarer
Postat av: CASSANNNDRRAA ;3

vi hade också bar ganska korta raster tror jag.. kollade typ inte på schemat så mycket men jag tror det va korta raster och sååå :(

Svar: va? i sjuan hade vi 1,5 timme varje lång dag och på onsdagar en timme o fredag 40 min, fan va onajs??!!? :(((
annie lundbohm

2012-08-20 @ 18:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0