Dagarna går fan fort

Damn! Klockan är fan 7 nu?! Haha fort som fan går dagarna nu när skolan har börjat, läskigt! Men hoppas att det rullar på nu. Det är 10 veckor tills första lovet, galet långt, ett helt sommarlov! 
Jag gillar inte att vi har fått tusen nya lärare och har särgrupper i matte och no, så jävla jobbigt!! Vi hade det ju bra, nästan. Kommer ta ett jävla tag att lära sig dehär schemat för i sjuan lärde jag mig det knappt efter en hel termin, höhö. 
 
Nej nu ska jag gå och duscha, fan att det fina vädret kommer nu då, ska bli fint imorgon med.... Aja, ska väl inte klaga! :O Ska städa upp på rummet också, smink och löshår och kläder osv. Eller inte så mycket kläder, mest smågrejer men skiiiitsaaaaaammaa!! Talaz
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0