Dag 13 - Någonting jag oroar mig för

Det är väl att  det händernågon i min familj nått, eller någon som står mig nära. Typ att dom dör, får cancer eller nått. Tänk va hemskt :( Usch vill inte ens tänka tanken...
 
Jag förlorade ju min bästavän som dog i cancer när jag gick ur 2:an, Moa hette hon. Kommer ihåg att jag fick följa med till sjukhuset en gång, och att hennes högsta önskan va att få en hund, så fick hon en hund när hon va sjuk, så lycklig va hon! Moa älskade också Michael jackson kommer jag ihåg också, hihi naw :) Tänk hur annorlunda mitt liv hade varit om hon fortfarande fanns kvar? Hon blev ju frisk först, sen kom cancern tbx och hon va inte stark nog :/
Gamla bilder, har tyvärr ingen bild på mammi :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0