Dag 11 -Min bästavän

Asså... Jag har liksom ingen bästavän, eller jag har ju flera "bästavänner". När jag säger bästavän så menar jag till dom jag vänder mig till när jag vill prata, det har hänt något osv.
Sånna som vet allt om mig, har 3 sånna vänner just nu. Nämner inga namn men ni vet nog vilka ni är! Ingen nämd, ingen glömd! 
 
Sen såklart har jag ju massa andra vänner som jag kan prata med, vet en person som bor i h-sund som jag sällan träffar, men när hon t.ex läser min blogg och något är fel, så skirver hon till mig så pratar vi på sms/fb chatten.
Men vi är inte bästavänner, utan vi pratar bara ibland och säger hej till varandra när vi ses, du kanske vet vem du är, e?;) 
 
En bild på mig och cassandra från förra sommarn, fyfan vad den var bra! Fjällbacka <3 Saknar fjb, väldigt mycket.... iaf att bo där på sommaren och göra alla galna saker där som jag gjorde förra! Och om jag hade vetat att vädret hade varit såhär denna sommarn, hade jag tagit vara på den andra sommarn, mycket mer!

Kommentarer
Postat av: ebaaaaa

hihohi vi måste träffas mer någon dag :DD<333333

Svar: haha jaa?!?! :DD<3333333
annie lundbohm

2012-08-02 @ 15:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0