Dag 10 - MIn favoritfilm

Hmmm, det beror vilken genre men kan säga lite olika :) 
 
Komedi- Grown ups, så jäkla bra haha! (a) Fast jag älskar också, romatiska komedier, som t.ex Just go with it, med Jennifer Aniston :) Nej juste, vet två till! :$ Project x (vet inte om det är en komedi men ändå) och 21 jump street, såååå rolig är den! Snyggaste skådespelaren Channing Tatum!! (A)
 
Drama- Denna var svår, men jag tror det är den med Channing Tatum (igen haha) den heter The vow (älska mig igen på svenska) Sen SÅKLART (!!!) The last song, så bra! Tror dom flesta har sett den men! :) Seeen också Charlie st. cloud, så bra den också!!
 
Action- Orkar inte ta med gener's sen, blir så många filmer haha! :o Men det blir dom svenska filmerna Johan Falk som är inspelat i Göteborg, så coolt väää! ;) Fast jag tror det är action, det kanske inte är de?
Isf kanske det är thriller, någon som vet? ;s Nu blev jag osäker, jaja jag är inte så bra med dethär :p
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emmaa ♥

Åh, nu fick ju jag massor med filmtips på köpet haha! Har typ suttit i flera dagar och försökt komma på någon bra film som jag inte sett! :-D

Har förresten bytat blogg till min egna nu, så följ mig gärna där!
Puss!

Svar: Haha så tur då!! :D okej, ja de gör jag, puss!
annie lundbohm

2012-08-01 @ 16:35:03
URL: http://emmaelinlouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0