Bilden tog en hel timme att göra........

Såhär ser min vecka ut, inte så mycket som händer. Men det är rätt skönt :) Skulle egentligen åka till Hedevallen och kolla på en match igår men det gjorde jag inte. 
 
I helgen händer det grejer, men det kommer mer om det då, så bli feeett! :D Tänkte också berätta att i sista helgen Liseberg är öppet, typ i slutet av september ska jag till Liseberg med Irma, pappa o Lisa + hennes kompis och en till troooooor jag. Pappa börja prata på det när vi åt innan bion, så får hoppas att det bli av ;) 
 
Fyller ju år den 18:onde! :D Haha på tal om det så kom jag på att jag inte kommer få någon födelsedagspresent av pappa, haha som förra året! För då fick jag min iphone i början av sommarn som tidig present och detta året fick jag datorn som tidigt present, haha (a) Nej men jag klarar mig, bara jag har min dator och mobil så! <3
 
Juuuste måste berätta en grej till, den dagen vi va på bio (i lördags) så innan vi åkte tappade jag min mobil tre gånger. Sen la den bara av, mobilen va helt svart och den gick inte att starta. Så jag trodde ju att den va sönder, och pappa blev fan inte glad när jag sa det till han när vi åt, haha... :( Seeen så funkade den igen!! :D Fett konstigt, höh men tur de, vill inte ha någon annan mobil, inte ens en 4s ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0