Besviken

Jag vart riktigt besviken på nailpaper nails, det gick bort så fort jag tog på det, så ovärt. Tog bort naglacket så får måla om dom imorgon. Testa inte det för det sög :)

Såg på robinsson, nu ligger jag i sängen. Igår somnade jag vid 9, fatta skönt eller?!
Älskar att somna tidigt, man behöver inte vara vaken till 11 och gå upp 7, jag blir så fruktansvärt trött då hela dagen så jag lägger mig hellre tidigare.
Behöver minst 9 timmars sömn för att vara pigg hela dagen, och jag behöver inte vara vaken längre för jag gör ändå inget annat än att sitta vid datorn :)

Ska spela subway surfers nu, strandard haha! Tröttar aldrig på det spelet..
Har gjort ett inlägg tills imorgon iallafall, vet inte om jag ens tar med mig mobilen till Hedevallen så jag vet inte hur det blir med uppdaterigen, men ska försöka! Lägger in dagens + bilder på dom misslyckade naglarna imorgon, godnatt!
Suddig & konstig bild, men det får gå, bättre än ingen bild alls ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0