Bättre dag än igår iallafall...

Va ute på en promenad med Irma förut, typ vid 3-4, sen va vi på Rasta typ en timme och gjorde ingenting... Sen gick jag hem, så gjorde jag inget haha.... Så kom jag hem för en timme sen, för jag och mamma va ute på en promenad, igen :) 
 
Vet fortfarande inte om vi ska till ikea imorgon, mamma skulle väcka mig vid 9 om vi skulle de. Ska fan se till att lägga mig tidigt då, vid 12-1... Men det jobbiga är att somna, för jag brukar inte vara trött förens vid 2-halv 3. Så har det vart dom senaste dagarna, jag lägger mig och ska sova vid halv 2, så kan jag inte somna o då spelar jag på mobilen i 1 timme, om inte mer.. SEGT! :o 
 
Idag va vi uppe och gick vid hundbruksklubben, faaaasen vad hon springer på ängen, haha fram och tillbaka, runt och runt.... :d
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0