Bad uppdate

Hej på er!
Är med irma nu och vi gör ingenting typ, vi sminkade som sagt varandra förut, hahahhah gulligt. Nej men det blev faktiskt bra, vissa iaf ;) ;) ;) Kan lägga upp bilder...
 
Imorgon ska vi ha showbiz, det har ju blivit något konstigt med elevens val. Man ska ha det sjuor, åttor, nior försig. Det går ju inte med showbizen? Stört.. Men Rebecka sa typ att det skulle vara åttor och nior i showbiz och sjuorna skulle göra egna nummer och sätta in i "våran" show. Får se hur det blir med det, hoppas att det blir så för jag vill vara med niorna!! :D 
Ska faktiskt inte vara med i själva showen, tror jag ;) Gissa vad jag ska göra? Det får ni veta imorgon...
 
Ikväll så är det robinsson som gäller! Så damn kul, heheh... Nu har jag börjat se på tv, eller ah ett pogram sö ;) Ska duscha o så innan + göra tidsinställda tills imorgon, låter bra, huh? ;)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0