Är trött redan nu??

Sitter och kollar på sminkvideor, mina ögon går i kors och jag är sviiintrött! Vafan hände där? :p Tänker plåga mig själv med att vara uppe till minst tolv, annars kommer jag att vakna typ 9... Jag kanske är så trött för jag har sovit dåligt inatt? Ska bli skönt iaf att krypa ner under täcket och veta att hela sängen är min, hah!
 
Imorgon har jag ingen aning om vad jag ska göra, haha som vanligt? Nej men typ.... Är shoppingsugen som in i.... Men jag väntar på att dom snygga höstkläderna ska komma in, för jag behöver inte sommarkläder nu när sommarn är snart slut...
Nu vill jag fylla min garderob med stickade tröjor, längtar faktiskt lite till vintern, så mysigt på något sätt! :D Med snööö, så är det mörkt när man vaknar, och seeeen när det väl är jul så längtar man till sommarn, strandard haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0