.

 
Blev lite idag, fanns inte sååå mycket kläder som jag trodde. Men både gina och bikbok hade fått in nya kläder!:D HIttade fan inga bh:ar, blev galen haha! Vi kollade på alla affärer typ, fast nu i efterhand kunde man ju kollat på gina, för där fanns det tror jag. Aja, hittade ett linne, en svart kofta, svarta jeans osv. Blev inte så mycket, hade inga pengar nästan ju :(
 
Vågade inte testa kortet för jag har ingen aning om vad jag har på det, så hittade vi inga bankautomat så jag kunde kolla vad jag hade så jag sket i det, haha.
 
Köpte dock inte den jackan som jag egentligen ville ha, för jag provade den men den va för lång där bak, så det såg ut som om den var förstor liksom, varför finns det inte mindre storlekar än 34? Haha dedär lät dumt men en del saker är stora när det är den minsta storleken, beror på vad det är liksom :) Köpte en svart nääästan likadan iallafall, den kostade 500 så den va billigare än den andra, och den va snygg den också, är nöjd! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0